juz

ASSALAMUALAIKUM,, TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BLOG SAYA,,FOLLOW TAW!!
himpunan doa photo himpunandoa.gif

SERBA SERBI


Assalamualaikum and hola~ sumpah lme gile x update blog.. ase cam....~ oh!! kekok ny nk menaip...! haha.. lol... SGT la kn... miz sgt2 nk update... tp.. haha... mlaz nk bgtaw sbb... skung sy berada di poli.. semua kwn suda balik bercuti... :'( saya x lagi..~~ huhu.. sabar-sabar,, kejap jea lagi shakina..
btw.. saya merasa sgt2 bosan di sini! alhamdullilah, suda selesai 1sem saya di sini.. semua ny ok.. walaupon mcm2 duguan.. saya tetp tempoh... hepy sgt2 kt cini... dengan kawan2 baru...


agak2 pe perancgan cuti sem ni yea?? hurm.. mau cri duet lah~~ nk dptkan jugk meriam idaman saya 2.. lalala... luangkn mse ng fmly... dan x lupe jugk... ehem2.. yg tersayang~.. td kua... atoiyai... terjumpe lax ng cousin kesayangan at KL.. seriously miz u sis ira..~~ muah.!! hehe... x dapt lepak lme.. sebb awk keje kn... pape pon hari ni saya sgt2 lah bhgia..

spnjg saya berada di poleknik selame 1sem yg anggrn ny 5buln kot... bnyk sgt pgalam yg sy dapt.. kwan2 bru.. dgn dunia bru ny ni... blaja bende bru.. yg pling bez... pe yg saya minat,,, sy dapt join kt sini.. thx pade smua yg sudi kongsi ilmu dan support... love u all.. hihik... :') tyme cuti ni msti rindu gile at korang kn...

erm... hope semua kawan2 saya jge dri lah yea time cuti ni... kumpul duet bnyk2 taw.. ley blaje saya,, hihi... bakal2 housemate saya.... jge dri k... sayang korang.. ingt brg2 yg saya pesan 2... hahaha.... x lupe jugk kt kwan2 sekolah dlu... rindu korang semua sgt2.... ok....

k.lah... cer lah tgok2 jap gambr at bawah ni yang x seberapa pon... pape pon.. minx maaf sb da lme x update blog.... rindu sgt2 kt blog sy yg comeyyy ni~!!! hahahaha..








LIKE AND KOMEN OK

0 orang yg memberi pendapat:

Followers