juz

ASSALAMUALAIKUM,, TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BLOG SAYA,,FOLLOW TAW!!
himpunan doa photo himpunandoa.gif

LAST ENTRY UNTUK 2011..

Assalamualaikum dan hye semua.. hurm.. ni ary last tuk 2011.. ia xkan ade lagi sampai bile2..
kenangan memg bnyk sgt la kn tercipta ditahun 2011 ni.. manis, pahit..happy,, sdey.. semua ade.. dan start 2011 dunia bru bermula.. da xde zaman sekola daa.. enjoy je keje saya.. haha

pastu sementara nk stdy 2 keje la kan.. bru sonok nk shopping semua.. anak baek ni.. xnk usik duet mak ayh.. hehe... hangout x payh ckp la.. bley di katekn tiap2 mggu nk kua.. tmpat yg x pnah pegi un nk pegi jugk 2.. huhu...tp 2 la.. tp keje kejap je.. smpai 4bulan pastu benti.. konon nk rehat kat uma.. last2 membosan... bosan gile babeng la!!

lepas 2.. asyik lepk ng orang tersayang je.. kua pon ng dy.. x lupe jugk ng kwan2 yang rapt.. dayah,, seri,, annur, basyirah dan seri.. sllu jugk kua dan lepk ng dorang je.. bole di kte kn thun 2011 ni thun melepak dan enjoy jela...

skung ni da nk msok thun bru.. dunia saya pon bru.. situation baru.. tmpat baru.. hwaa~~ xpe2... kuatkan semangat... azam pon x lupe jugk.. pape pon saya nk wish kt korang semua.. "HAPPY NEW YEAR!! MOGE KORANG HAPPY SELALU,, DAN MOGE AZAM YG KORANG UAT 2 DAPT DIPENUHI UNTUK TAHUN 2012 NI".. azam saya bgaimana?? hehe.. nt2 story kot.. yea ke nk cte.. InsyaAllah... ASSALAMUALAIKUM...
 
LIKE AND KOMEN OK

0 orang yg memberi pendapat:

Followers