juz

ASSALAMUALAIKUM,, TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BLOG SAYA,,FOLLOW TAW!!
himpunan doa photo himpunandoa.gif

Sepanjang berpraktical ku~

             Assalamualaikum... hari ni ade mod skit nak taip entry bru =..= huhu.. tgah2 takde keje kat ofis ni kan.. so, curi2 la... hehe.. wah~ macam tak percsye.. ingt lagi mase mula2 praktical dlu.. kawan2 duk mengeluh.. bile nak hbis prktical la.. boring la.. bla..bla.. duk hitung hari demi hari.. tup tup.. sekarang tinggal lebh kurang dua minggu je.. huhu.. tp tu la.. mssing2 da start dengan report.. slide dan len2.. chaiyok2 ye kawan2 sekalian..~

         ok.. sepanjang prktical ni memg bez.. kadang2 bosan tu memang tak dapat dinafikan.. yup la.. buat benda yang sme kan.. memey la.. then, banyk jugk blaja benda baru yang kite memang tak penah buat.. pastu lebih peka, matang dalam berfikir serta tindakan.. (mungkin) huhu.. da bole msuk dalam report la plak..!

        next, sepanjang prktical ni jugak la saya mengambil kesempatan buat kerja len.. bak kate kawan2.. "ko ni gile ke? xpenat? hehe..ntah la.. mungkin da biase kerja yang berat2.. 2 yang ok mantain je kot.. huhu.. mane tak nya keje kat ofis tu duduk je.. ngadap PC.. pastu keje tak banyk sgt..

       ok.. gambar bawah ni menunjukkan saya bekerja di dobi.. lepas hbis kat ofis tros ke sini smpai kol 10 mlm.. fuuhhh! sabtu ahad yang berprktical cuti, sy sebuk di sini.. fuhh.. huhu.. penat sikit.. tp puas yang banyak.. ! :)


seterusnya, gambar ambek kat fb je(1st), kanan.. gambar poyo yang terjadi bila kebosanan serta tiada kerja =..=.. ok.. 2 la keadaan di ofis saya semasa praktical yea :P



Selain tu jugak.. kalo2 ade orang mane pgl.. sesat2 ke untuk jadikan saya model .. pon bole..join jugk.. sebagai part time.. alhamdullilah.. dapat duit jugak.. (student la katekan) ok.. kat bawah ni gambar ritu mase part time model ==..== 



        Dan yang terakhir, ni pon saya punye part time.. Photographer.. walaupon study.. kalo ade kerja hujung2 minggu untuk wedding.. saya memg pergi.. huhu.. yang ni bukan suke2.. ni memang minat saya.. insyaAllah ushe dan masih diteruskan...(reupload gmbr)




          wah~ rase panjang plak entry ni.. kan~ nampak tak kerja nya macam mane.. =..= bende2 cmni memg rajin.. tapi bab2 poli.. agk slow..kdg kene ketuk baru jalan.. kihkih -_- tp 2 la.. tinggl 1 thun lagi kat poli.. harap tidak lalai dan tak mengabaikan pembelajaran..


#ku#bukan#orang#senang,lebih#senang#dengan#hasil#duet#sendiri#

sekian.. assalamualaikum.. :*




LIKE AND KOMEN OK

0 orang yg memberi pendapat:

Followers