juz

ASSALAMUALAIKUM,, TERIMA KASIH SUDI SINGGAH BLOG SAYA,,FOLLOW TAW!!
himpunan doa photo himpunandoa.gif

BLOG SAYA SELALU BERHABUK?


Assalamualaikum..haha..tjuk post kali ini ialah "BLOG SYA SELALU BERHABUK" sbb....acchhhuuuummmm!!!  haidoyai~ nampak sangat lah kan blog ni da btol2 berhabuk.. da lme tak ziarah blog ni.. hehe... bile saya betol2 kelapangan.. insyaAllah saya update lah post,.. kalo tidak.. memg x lah jawab nya,.. huhu...

gambr kat atas ni.. huhu.. korang paham tak mksod gmbr at atas ni... huhu.. msti pham kn.. sweet ny~~ yea.. selain Allah.. alangkah bhgia nya idup ni sekiranya dikala kita dalam kesedihan dan kesusahan ada orang yg sedia berdamping bersama kita.. huhu,., terutame orang yang kite sayangi... hehe...

ohh.. btw... sbnrnya update post ni sb nk ckp yang saya da dapt cik super meriam saya!! huhu <3 <3 apekah super meriam yang dimaksudkan saya itu?? da taw?? kalo nk taw... XPE.. kalo belom... insyaAllah esok saya story dan upload gambr skli ok.. huhu,, ok lah.. saya sudahi post saya dengan..


 ASSALAMUALAIKUM...!!

LIKE AND KOMEN OK

0 orang yg memberi pendapat:

Followers